Mou vášní je cestování. A mým posláním, aby lidé našli cestu na váš web

Snad jako každý zvídavý kluk dospívající na přelomu tisíciletí jsem někdy kolem 14 roku života začal experimentovat s tvorbou webů. V 16 jsem svá virtuální dítka přihlásil do soutěže JuniorInternet, v níž mi sice bedna (o fous) unikla, ale zato mi porotci poskytli možná něco ještě cennějšího: první zpětnou vazbu na mou práci. To se psal rok 2002.

10+
let

Zkušenosti oboru sbírám už víc než 10 let a přicházím k vám s nabídkou kvalitního SEO :)

150+
projektů

Dosud jsem realizoval na 150 projektů a věřím, že jich ještě pár zvládnu. Možná i ten váš.

20 000+
hodin

Celkem mám na kontě přes 20 000 odpracovaných hodin. To je 2 a čtvrt roku čistého času.

25 000+
e-mailů

Klientům jsem rozeslal už 25 000 e-mailů. Sám jsem tomu nevěřil, ale statistiky mluví jasně!

Odysea vedoucí z norských fjordů k internetovému marketingu

V roce 2008 jsem se prostřednictvím e-booku Radima Smičky dozvěděl něco o SEO a získané poznatky ihned aplikoval na svou stránku věnovanou Norsku. Mým velkým koníčkem je totiž cestování. Web začal kupodivu generovat pozoruhodnou návštěvnost – tak pozoruhodnou, že pronikl do hledáčku marketingových agentur, které dostaly zálusk na zpětné odkazy.

To mě zaujalo a tak jsem se vedle technických faktorů pustil do hlubšího studia linkbuildingu. No a abych se neučil pouze z vlastních pokusů a omylů, navázal jsem externí spolupráci s agenturami Ataxo a Dobrý web.

Na vlastních (volných) nohou

Přibližně po dvou letech jsem spolupráci s agenturami ukončil a začal se věnovat vlastním klientům. Stal se ze mě podnikatel na volné noze a mýma rukama prošlo za posledních 10 let minimálně 150 projektů, při jejichž realizaci jsem vybudoval několik stovek zpětných odkazů pro internetové magazíny, e-shopy, firemní prezentace i on-line aplikace.

Baví mě práce s klíčovými slovy, proto jsem se začal zajímat taky o PPC kampaně, které chápu jako skvělý doplněk SEO.

Pro můj styl práce je příznačné, že upřednostňuju témata, se kterými mám nějakou osobní zkušenost. Rychleji se pak v problematice zorientuju a klientovi dokážu účinněji pomoci. Tak například coby letitému nositeli kontaktních čoček mi skvěle sedla spolupráce s e-shopem VašeČočky.cz.

Svou cestovatelskou mánii jsem zúročil u startupu eHotel.cz. Jako fanoušek lyžování si užívám práci pro SKIcentrum Brno. A konečně má specializace na SEO byla velkou výhodou při spolupráci s komunitou kolem SEO nástroje Collabim.

Mám podnikání nastavené tak, abych mohl klientům dát vždy maximum

I když mi chodí neustále nové poptávky, udržuju si relativně úzký okruh stálých klientů, se kterými je mi dobře a cítím, že moje služby pro ně mají skutečný přínos.

Tenhle přístup mi umožňuje věnovat se vedle zákazníků taky sledování oborových trendů a následnému rychlému zavedení novinek do mnou spravovaných projektů.

Stále mi pak ještě zbývá energie na neziskové projekty, jako je provoz coworkingového centra v Kolíně, objíždění konferencí a pořádání marketingových akcí pro širokou veřejnost. Své aktivity a podnikání jsem podrobněji rozebral v rozhovoru pro Mladého podnikatele, tak se můžete mrknout.

Co je ale nejdůležitější. Při tom všem mi pořád zbývá čas i na mé milované cestování. Na cestách dobíjím energii, kterou pak vracím svým klientům.